Korku bir hançer gibi saplanmış yüreğime.Seni kaybetme korkusu girmiş içime. seni o kadar çok severken bir gün gidebileceğin korkusu, bir gün bir kuş gibi yüreğimden uçman korkusu,bırakıp gitme korkusu var bende... senin yanında olamadan,sana doya doya bakamadan gitmen korkusu var bende..Böyle korkularla sevmek ne zormuş karşıdaki o güveni veremeyince.Hayatımdaki kişiler hep yalnız bıraktı beni;arkadaşlarım,dostlarım ve değer verdiklerim...Kime değer verdiysem,kimi sevdiysem o darbeyi vurdu bana.Hayatımdaki en büyük darbeyi sevdiklerimden yedim.Şimdi de sıra sende galiba.Gelişinle gidişin bir olacak galiba.Gelişine kendimi daha hazırlamadan gidişine nasıl hazırlayacağım kendimi.Gelişine daha yeni alışıyordum,gidişine nasıl alışayım,nasıl dayanayım.Biliyorum gidene,gitmek isteyene kal demek olmaz ama kalmanı çok istiyorum... 
( Korkularım Ve Sen başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 11/10/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.