1 Gidenlerin Ardından Bıraktığı İzler

Gündüz bavulunu toplayıp gidiyor yine.Birazdan gece gelecek gündüzün ardından ve gündüz gitmiş olacak.Hayat da böyledir zaten..Bu hayatta hem gelenlerimiz hem de gidenlerimiz oluyor.Bazı kişiler hayatımıza giriyor, bazıları ise çıkıyor hayatımızdan.Gelgitler yaşıyor yüreğimiz.Hayatta sürekli kayıplar ve bazen de kazançlar yaşıyoruz.Kayıpları en aza indirgeyenler mutlu oluyor bu hayatta.Pişmanlık duymadığımmız müddetçe kayıpların oluşu fazla sorun olmaz.Yeter ki pişmanlık duymayalım...

Hayatımıza giren hep olmuştur ama bir şekilde gitmişlerdir.Giderlerken de çeşitli şekillerde derin izler bırakmışlardır yüreğimizde...Ama gelenlerin bizde yaptığı etki gidenlerinin bizde bıraktığı izler kadar olmuyor.Gelenlere karşı duyduğumuz sevinç,gidenlere karşı gösterdiğimiz üzüntü kadar olmuyor... 
( Gidenlerin Ardından Bıraktığı İzler başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 10.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.