Yine seni gördüm sevgilim ama bu sefer uzaktan. Yanına gelmeyi, seni daha yakından görmeyi istedim. Çok özlemiştim seni ve sana bu sefer her zamankinden daha çok ihtiyacım vardı. Ama yüreğim engel oldu yanına gelmeme. Sana ancak böyle uzaktan bakabilirim artık. Çünkü yollarımız ayrıldı. Yanında olmayı her ne kadar çok istesem bile artık yanında olamam. Çok pişmanım, çok üzgünüm ama pişmanlık neyi değiştirir ki... Ayrılık çok erken çaldı kapımızı ve beraberinde getirdi acıları. Keşke ağlamak bir şeyleri değiştirebilseydi ve tekrar beraber olabilseydik. Ağlamak artık neyi değiştirebilir ki? Sevenlerin daima bir umudu vardır. İnsanlar umutlarla yaşamayı sever ve hep umut ederler ya işte ben de umut ediyorum bu ayrılığın bitmesi ve tekrar beraber olabilmemiz için. Zaman her şeyin ilacıdır ve her şey zamanla olur ya işte ben de ümitlerimi zamana bıraktım artık. Son bir ümitle bekliyorum ve de bekleyeceğim seni. Beklemekten başka çarem yok. 
( Ayrılık başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 11/27/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu