1 Benim Olacaksın

Kapattım tüm ışıkları hiç kimse yok. Odamda yalnızım. Kendi kendime düşünüyorum acaba ne zaman yanında olacağım diye. Düşünüyorum ve de ağlıyorum. Başka çarem yok bekliyorum. Tek tesellim doğan güneş. Her doğan güneş gibi sen de gelirsin ve aydınlık olur yüreğim. Bu ümitle bekliyorum seni sevgilim. Her gecenin bir gündüzü vardır, her batan güneş tekrar doğar ya aşkım; işte sensizlik de bitecektir elbet. Tekrar seninle olacağım. Sabretmek gerek, dayanmak gerek. Beklemekten başka çare yok zaten...
O gün gelecek ve bir daha benden ayrı olmayacaksın. Hep benimle, hep bende olacaksın. İşte o gün gerçekten mutlu olduğumu anlayacağım ve mutluluğu yaşayacağım gün olacak... İşte o gün gerçekten benim olacaksın...
( Benim Olacaksın başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 28.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.