Yaşamak Ölmek Değildi

Bu yazdığım ne ilk yazı ne de son. Belki sonu gelmeyen bir mazoşizm. Ya da belki sonu var ama bir başlangıcı yok.

Beynim düşünceler saldırısı içinde. Geziyorum belki yeryüzünde. Belki insanlar da geziyor. Yiyor, içiyor ve nefes alıyorlar. Bir de biriktiriyorum. Bir yandan çemberi genişletirken, bir yandan daralıyor umut düşlerim. Sonu gelmeyen gri günlerimi düşünüyorum. Ilık bir rüzgarda gökyüzüne bakıyorum; kayısı çiçeklerinin kokusu ve toprağın dayanılmaz sarhoşluğu sarıyor duygularımı. Yaşamak diyorum bir şekilde dünyaya gelmek ve trilyonlarca nefes alıp vermek.

Yaşamak kerpiç duvarların altında toprağı koklamaktı belki. Belki geçen trenleri izlemekti pancar tarlalarının sıcağında bir yaz günü öğlen vakti!

Yaşamak karşılıksız sevmekti yeni yetme zamanlarımızda. Kalbimizin usulca çarpmasıydı her aşkı tattığımızda platonik baharlarda… Yaşamak, erkenden ölmeyi  istemek değildi…

( Yaşamak Ölmek Değildi başlıklı yazı MehmetÇİFTCİ tarafından 25.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.