‘’Beni bir son bekliyor, az sonra orada olmam gerek
Provası tamamlanmış yalnızlığımın
Üstüm ince ve örtük
Gözlerim, onlar, karabasan ağırlayan bir rüya
Hayır anlatmak istediğim bu değildi çabası
Artık çok geç, herkes dağıldı
Aslında, aslında, aslında…
Böyle olmasını istemezdim ama yanlıştı’’(Alıntı)

 

 

Bir düş’ e mahal veren sıradanlığın izbesinde saklı düşlemsel bir zeminde saklı kalan yarımla eşleşen sonlanmayan acım.

Kasvetli bir rengin kılavuzuyum göğünse kolluk kuvveti adeta içimde sarpa saran soluk yalnızlık ülkesi ve işte başşehri sevgi içimin her kıyıldığında kalemle kıyama durduğum bir arpacı kumrusu müsveddesi.

Bağdaş kurduğum satırlarım var eriyen.

Bilumum rüzgârım ben içine ters esen.

Esefle söylenen hazan göğün bakracı.

Adaklar adadığım sonumdan sonrası solumdan kalktığım günün ortası:

Ben bir yılkı atıyım ama yetmez.

Bir yergi bir yargı baş veren fidanda saklı soğuk ellerim içime kaçan bir kuş gibi seken yüreğimden fazlası haram bana ben en çok hüzünle beslenirim: besle kargayı oysun gözünü acımla açan bir çiçek açamadığımda içine dönük bir lehçe ön sözü umut son sözü ölüm olan bilmece.

Hangi rengim?

Bilinmez.

Ufka bandığım kesme şekerim: eri eri yüreğin de emir eri.

Her gün her gece.

Bayat ekmek tadında umut taze çıkmış fırından sevgi bazense laçka olan bir sayaç.


( Bilinmez... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 29.01.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.