"Bizlere itaat etmeleri için, atların ağızlarına gem vurmakla onların bütün bedenini de çeviriyoruz."
                                                           Yakup mektubu Bab -3
Dinle kardeşim,
Lastik gibi sündürülmüş sözlerin, ayartılmayı bekleyen zihinlerde uyandırdığı yanılsamalar değil anlatacaklarım.
 
Aynaya bakan insan, kendini ziyaret etmiş sayılmaz. Sözü duymakla kalan aynaya bakmakla kalır. Unutulur.
 
Zira bir kıvılcım, bir orman tutuşturmuşsa, elindeki meşaleye gerek de yoktur.
 
Hiç bir ayna sihirli değil. Görmek isteneni göstermez. Dokunamazsın karşında duran benliğe, sözler de öyle...
 
Sözcükler, herbiri birer ayna şimdi karşımda.
Ve ayna karşısında Narkisos ruhlar,atlıyor birer birer kendini gördüklerinde son cümlesini söyleyerek. " Ölmek yeğdir olacaksa senin herşeyim."
 
Ve dinle kardeşim.
 
Allah evini en sağlam yere yaptı. Ölümüne kadar insanın yüreğinde olmak istedi.
Narkisos sevdiğini bulmak için aynaya baktı. Onunla olmak için kendini suya attı.
 
Örümcekler beyinde yaşarmış. Gönül örümcek tutmaz. Ve yürekle pusu kurulmaz. Ağ yapıp yakalamaz yürek bir başka yüreği.
Akıl ne kadar akıllıdır ki !...
Bilginin kaynağı olarak aklı işaret edenler yeni bir tür meydana getirdiler. Ankebut man.*
Ve insanlığa suyun üstünde kendini gösterdiler.
Yalnız kendini gören Narkisoslar ile Ankebut man'ler türettiler.
 
 
Ankebut man: Örümcek adam.
 
( Ankebut Man I başlıklı yazı SönmezKORKMAZ tarafından 8/6/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.