Yine hüzün dolanmış yüreğime,yine üzüntü kaplamış yüreğimi...Bir kördüğüm olmuşsun yüreğimde.Çözmek isterken yüreğimi; daha çok dolanıyorum sana.Biliyorum gideceksin..Biliyorum beni yalnız bırakacaksın..İlk sana ağladığım gün aslında yüreğimden gözlerimde akan yaşlar gibi gideceğini anlamıştım...Gitmeler gözlerden başlar yüreğine kadar... Birine ağladığın zaman zaten gözlerindeki yaşla beraber gidişinin de yakın olduğunu bilmelisin..Gözlerindeki yaşlar gibi gidişi de öyle olur.Gözyaşı döktüğün zaman yavaş yavaş hayatından çıkacağının ve yalnız kalacağının göstergesidir.Çok sevmek fayda etmiyor,çok değer vermek fayda etmiyor karşındaki bunu bilmedikten ve anlamadıktan sonra.Ne yaparsan yap giden bir gün mutlaka gidecektir.Sen de gideceksin sevenleri yalnız bırakan gidenler gibi...Akıtacağım gözyaşlarımla seni çıkaracağım hayatımdan.Ne kadar sürer bilmiyorum.Bilmiyorum ne kadar ömrümü alacak senin yokluğuna alışmak ve senin gidişini kalbime anlatmak.Yüreğim söz dinlemez zaten..Dinleseydi zaten seni unutmak kolay olurdu.Ama şunu bilmeliyim ki artık yoksun ebedi sensizlik var artık. Bunu gönlüme bir şekilde anlatmam gerekiyor...Elveda artık senli günler...Hoş geldin hüzün!!! Hoş geldin yalnızlık!!! 
( Gitmeler Gözlerde Başlar başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 11.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.