Sağ şeritten giden cümlelerle gelmedim hiç sana. Kalp odacıklarımın hangisinde sabahlasam kırgınlıklarımla gerdeğe girip, öfkeler doğurdum zamanın kucağına.
Freni bozuk aşklardan korktum hep.
Kim bilirdi ki bir gün kucaklayarak kötürüm olan yüreğimi tekerlekli sandalyesine koyup sahile yürüyüşe çıkaracağımı.
Ve kim bilebilirdi ki sol şeridi kapadığım aşk aracının onikiden sonra kabağa dönüşeceğini...

Kleptomani.
İhtiyacım olmadığı halde çaldım yüreğini.
Kötürüm bir yürek, hasta bir ruh taşıyorum şimdi. Münzevi çığlığımın son armonisi yankılanıyor ruhumda...

Yüreğinde fırtına, gözlerinde şimşekler çakarken, bakışların lapa lapa sevgiliğime yağarken, sana topladığım tüm duygular artık kış uykusunda. Seninde yılanı deliğinden çıkaran tatlı yalanlar var dudağında.

Aşkım bu sabah neyi farkettim biliyor musun?
Neyi?
Beni ne kadar çok sevdiğini
Sana bunu farkettiren neydi peki?,
Gözlerin!
Ama gözlerim uykusuzluktan kan çanağına dönmüş gibi.
Olsun aşkım bakışların ısıtıyor yüreğimi...( Az daha virajı alamıyorduk iyi mi!)

Sağ şeritten giden sevgilerle gelmedim hiç sana...
Ve kazadan sonra, kötürüm olan yüreğim kaldı kucağımda.

Tabutlar...
Tabutları yüklüyorum cenaze arabalarına. En mesut anlarımı taşıyorlar birbir. Hafızamı gömüyorum diri diri toprağa. Artık içine sende gir.

Yalnızlığım
Bir yamyam gibi kemiriyor hasta ruhumu.
Yalnızlığım en sadık sevgilimdir.
Yüreğimi ye diyorum.
Kötürüm yüreğimi.

--------------------------------------------------------------

Yorumlar:

I.Yorum : Yazınız çok karamsar olmuş. İçimi kararttı. Tam olarak ne anlatmak istediğinizide anlamış değilim.

II. Yorum: Yazınızı beğendim. Ama yinede Times New Roman daha iyi olurdu.
sevgilerimle

III. Yorum: Ben birinci yorumcuya katılmıyorum. Baksanıza adam zaten acı çekiyo.
Düşene bide biz vurmayalım demi yani...

IV. Yorum : Sen onlara aldırma be kardeşim Sendeyaz yaz ki Gök kubbede bir sedan olsun. Siyah beyaz yeşil mavi kırmızı ne renk yazarsan yaz. Tuvalde resim rengarenk olsun.

( Yılanı Deliğinden Çıkaran Yalanlar başlıklı yazı SönmezKORKMAZ tarafından 2/7/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.