... 

" Siyah, dalgalı saçlarım oradan oraya savruluyordu, süzülen meltem tadına bakarken. Bacaklarımı karnıma kadar çekmiş oturuyordum kumların arasında. Derin, hırçın dalgalar birbirine çarpıp duruyor, karayı arada bir yoklayıp gidiyorlardı. Gökyüzüne baktım, en az deniz kadar maviydi. Her ne kadar deniz gibi hırçın olmasa da, onun kadar parlak ve canlı olmasa da.

 Deniz de onun gibi değildi aslında, onun kadar hırçın, onun kadar yüreğimde parıldamasa da, onun kadar yüreğimde canlanmasa da.. 

Usulca kalktım yerimden. Üstümde ki kumları silkeledim, denize doğru koşmaya başladım. En sonunda ayaklarım soğuğu hissettiğinde hiç ürkmedim. Ardından bacaklarım ve bedenim girdikten sonra çırpınmaya başladım.. "

Yüz!
Göz pınarlarını kurutan yetim geceler için. 

Tekrar yüz! 
Hayallerinin enkazında kopan çığlıkların için. 

Tekrar yüz! 
Bir sözüyle dünya'yı ikiye bölebileceğini bildiği halde, bir sözünü senden esirgeyenler için. 

Tekrar yüz! 
Uğruna göz yaşı döktüğün insanların mutluluğu için. 

Tekrar yüz! 
Her sözünde içinde kopan kıyametler için. 

Tekrar yüz! 
Zamansız anılarında solan duyguların için. 

Tekrar yüz! 
Bir nefis uğruna vurulduğun saniyeler için. 

Tekrar yüz! 
Acılarının yansıması ayna gözlerin için

Tekrar yüz! 
... 
Nefsi uğruna paralanan hayatın için..


( Denizin Derinliklerinde başlıklı yazı Rüya tarafından 15.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu