Sevgili yazarım ve de saygı duyduğum…

Çekincelerimi imha ettim ve de ima yoluyla yargılandığım kadar yadsıyorum tüm ihtimalleri.

Geniş açılı devasa acılı bir rahmet benimki ne de olsa…

Acı çekmektir ilk ilgi duyduğum mademki insan olarak geldim dünyaya ve mademki sevgiyle yarattı beni Mevla…

Bilemedim de sevginin acı vereceğini ama ilintili olan ne var ne yok umursamadan sevdim ben sevmekteyim de en az sizi ve yazmayı sevdiğim kadar…

İştigal olduğum tek mecra yok ve ifa ettiğim çok vazifem var ama devasa bir es verip konuyu edebiyata getiriyorum çünkü edebiyat benim var olma amacım ve ihtimalim ötesinde tek gerçeğim yolum nasıl ki Allah yolundan geçiyor ve her ne akla hizmetse Allah rızası için yazıyorum çünkü Allah aşkı ile yaşıyorum ve işte bu yüzden teğet geçen duygulara hürmet edip aslında ben Allah’ımı bulduğum kadar da kendimi arıyorum…

Sözcükler derin dondurucuda saklı ve alt belleğimde kayıtlı daha doğrusu kayıtlı imiş çünkü yaza yaza alt belleğim infilak ediyor bu da beni ayakta tutuyor.

Renkler misal ve ben hala beyazım.

Rakımı ise İlahi bir farkındalık sayesinde kendime kucak açtığım bir o kadar itildiğim ölçüde daha çok seviyorum sevmeyi.

Rüzgârına kapıldığım aşksa başlı başına yaşama amacım ve aşka âşık olduğum için insanüstü ve doğaüstü bir coşkuyla varım ben dünya denen yalan düzenekte.

Aşkın da arın da namusun da ayaklar altına alındığı ve kadın-erkek fark etmez insanların neye tekabül ettiğini tek bilen yüce Tanrı.

İhtimamla sevdiğim doğrudur ve ihtimamla yazdığım da…

Azgın dalgalar arasına sıkışan o tek damlamla ben kâinatı tek solukta içime çekmeyi de başarmışken asla yalnız olduğumu iddia edemem bir o kadar da s/avunurum çünkü ben yalnız olduğum kadar İlahi Aşka mazharım.

Bir tufanda kayığım ters döndü ve su aldı.

Küreklerimse çalındı.

Bense sadece bana ait bedenimle ve kollarımı da kürek gibi kullanıp ne karalar ne okyanuslar aştım asla da batmadım.

Gelin görün ki, sevgili yazarım insanlar beni kendi çamurlarında yerin dibine batırdı bense İlahi Rüzgârla en tepeye kondum ve işte İlahi Rakımda hem aşkı hem kendimi buldum.

Kaygılı mıyım ya da korkak?

Gülerim hem de çok.

Kimse beni hafife alan ağrıma gitse de ağırdan alırım hayatı ki ağır olduğum için Molla derler bana.

Kaftanım ve de yerleri süpüren.

Cübbem belki de sökük.

Cüssemse ne kadar?

Cüret ettiğimse aşk ve doğrular.

İltifat etmem insanlara ama güzele güzel derim ve de bu, beni güzel kılar gerçi kendimi güzel bulmam ama…

Ruhumun ihtiva ettiği ayrıcalıklar var ve de detaylar ve ben o detaylarda savrulur boğulurum da ve bir detayda mutlu olup hayata genellerim…

Hayta rüzgâr ve genlerim.

Hoyrat dünya ve engebeli yollarım.

Bir kuş gibi sekerim.

Kör bir kurşun gibi hedeften saparım da ama illa ki bulurum doğruyu ve buldum da Rabbimi.

Kendimi arayışım ise hız kesmedi.

Kendimi kaybettiğim kadar mutluyum ve de acı çektiğim kadar ve tüm iç acılarımın toplamında denk düşerim o dış açıya elbet dış sesin baskın olduğu günümüzde iç sesimle iştigal ve sekerim yine bir yürekten diğerine…

Sevgili yazarım ve de Saygın…

Sevgi ile saygı bir arada olduğu ölçüde yol doğrudan ve doğruluktan sapmaz bense girdiğim tali yollarda yeniden kaybolup yeniden bulurum kendimi ve kemale erdiğim kadar da selamımı esirgemem insanlardan ve karşılık bulmadığım kadar yüce Mevla sahip çıkar bana.

Sıfatlar var ve de zanlar uçuşan.

Oysaki benim ak alnım kadar ak da bir ismim var bu yüzden sıfatlar bağlamaz beni ve ithamlar da karalayamaz lakin ben karalar da karalarım beyaz sayfayı ama namusuna o sayfanın ve de benim namusuma tek laf edemez insanlar gerçi namus denen mefhum günümüzde itibar görmese de ve herkes bir o kadar namusun zirvesindeyken…

Allah korkumdur belki de insanlara duyduğum saygı sevgide beni engin kılan ve sevdiğim kadar mutluyum ve sevdiğim kadar da acı çekerim ve acı çektiğim kadar yazarım ve de yazdığım kadar acı çekerim ve açarım gonca gonca…

İsmimle müsemma mı?

Bir de diğer ismim ve ben Yıldızlar kadar uzağım da yeryüzüne çünkü sevgim de neşem de çalındı çalınalı ben sadece ışırım içime ben sadece severim içten içe ve o çetelede saklıdır ruhum ve çengeline takılı olduğum kadar da umarsızım.

Sızan yürekten.

Ve derinde saklı o sızı.

Kimyam böyle: yaşımla ıslanır evren ve rahmet bilirim sevmeyi acı çekmeyi de…

Sevgili yazarım, sizi de gözümden sakınırım Allah yukarıda ve gözümü kırpmadan da yok sayarım lakin yeriniz bende ayrıdır ve size kızgın olduğum kadar kırgınlığımı gömdüm derine oysaki beni yok sayan da gömen de siz iken…

Devreleri atmış iken ruhumun.

Ve değişik evrelerde evrim geçirirken.

Çeyiz sandığımda buldum hem ben kalemimi ve kale bildim o günden beri bu yüzden de ben kalemle izdivaç kıldım ve kale bildiğim kadar ruhumu duygularımı da kale duvarında bayrak gibi sallandırdım.

Sallantıda bu aralar benliğim.

Sallama çay içerken insanlar ben yüreğimi sallıyorum ve konuyorum en tepeye ve aşkla haykırıyorum.

Sizi sevdiğim kadar kendimi de sevseydim ya…

O zaman asla yazmazdım ve asla da kabul etmezdim yazgımı.

Yalnızlığım ve metanetim ile savurduğum bir nidadan damlayan yaşımla ve yasımla yasa bilmişken de sevmeyi ve yazmayı…

Ben kendimi sonunda kabullendikten sonra size asla laf düşmez.

Bana düşense beklemek.

Zaten bir ömrü içtimada ve nöbette geçirmişken varsın tüm cihan geçiştirsin beni…

Yâd edilesi şüheda mazimde ben yeniden küllerimden doğmanın müjdecisini verirken mümkün mü yazmamak?

Aşkla ve umutla ihtiva eden hangi duygumsa yüreğimi ve kalemini kürediğim kadar mutlu ve huzurluyum.

Nüktedan bir günüme daha denk geldiniz yoksa ben çoktan ve de defalarca silmiştim sizi…

Saygıda kusur etmeden var olunuz, değerli yazarım…

Duygularımız da karşılıklı bu yüzden kaç kere bozguna uğrasam da ben hep de tozu dumana katmadım mı…


( Sevgili Yazarım... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 22.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.