Aşk mı Para mı? -1-

 

Mağrur duruşu ve Toroslar gibi yüksek bakışıyla.

-Sen aşk diyorsun ben aşkla mutlu değilim Sevgilim, seni kelebekler gibi uçurduğunu söylüyorsun oysa ben yerimden bir adım kalkarak yürüyemiyorum! Neden sevdiğim neden? Beni kelebekler gibi uçurmuyorsun? Bir helikopter alsan bende uçacağım.  

-Sevdiğim helikopterle uçmanla aşkla uçmak bir değil ki? Biliyorsun!

-Hayır, bilmiyorum! Çünkü uçamıyor bu gönlüm bir kelebek gibi. Sanki bir öküz oturmuş üstüne ve kalkmıyor!

-Konuştuğum zaman beni dinlemiyorsun anlaşılan!

-Evet, dinleyemiyorum. Seninle Paris’e gitmek Eyfel kulesine çıkmak, pahalı kürklerle, elbiselerle gezinirken kendimi mutlu görmek istiyorum.

-Hayatım bunlarla mutlu olunmaz ki.

-Bana ispat et o zaman, haydi ne duruyorsun?

-Nalan ve kocası her yıl Paris’e gidiyor, Paris modasını evine sokağına taşıyor. Benim ondan neyim eksik?

-Neyimiz mi? Paramız eksik hayatım, sende biliyorsun.

-Ben bunu bilmem, sende çok çalış ve beni Paris’e götür.

İçinden ah Hulusi amca şu anda senin evladın olmayı o kadar çok istiyorum ki(Hulusi amca bildiğimiz Hulusi Kentmen, her filimde zengin fabrikatör olan Rahmetli).Şimdi bir kitap dolusu aşkı yazsam okumaz okusa da anlamaz diye düşündü kara kara düşler görerek. İçinden” Ah çok yorgunum, bitkinim” diyerek kapıyı örterek hırsla öfkesini de yanına alarak dışarıya çıktı. İçindeki öfkeyi anlamsızlığı teskin edecek bir şeyler bulmalıydı. Kulağında hala o “Paris, Paris” sözleri yankılanırken, tüm tebessümünü yok eden Nalanın aşırı istekleri, içinde sessiz duasıyla Rabbine yalvarırken umutla yolda yürümeye devam etti. Biraz sonra acı bir fren sesi ve kıçına hızla değen tamponun itici gücüyle kendini beş metre havada uçarken gördü. İçinden” Rabbime şükürler olsun duamı kabul etti melekler gibi uçuyorum, artık sevdiğimi uçarak Paris’e götüre…

Diyemeden havadan yer çekiminin hızıyla yere düştü. Arabadan inen zengin kızı korkarak heyecanla şaşkınlık içinde...

-Kuzum siz neden önünüze bakmadan yürüyorsunuz?

Telefonunu aldı babasını aradı.

-Babacığım yetiş kaza yaptım, önüne bakmadan gelen bir beyefendiye çarptım lütfen yardım eder misin?

-Kızım heyecanlanma sakin ol hemen geliyorum hemen.

On dakika sonra babası gelmişti. Kalabalığı yararak, üzgün duran kızının yanına gelerek ona.

-Tamam, kızım sen ve git, gerisini ben hal edeceğim.

-Babacığım, polis gelecek ifade vereceğim.

-Buna gerek yok biricik kızım, ben onu hal edeceğim sen sürmüyordun arabayı.

-Hayır, olmaz babacığım olmaz, ben bunu yapamam.

-Yapmalısın kızım daha gençsin, ben yaralının tedavisini yaptırırım, sonrasında ona gereken yardımı yaparak senin içini ferahlatırım kızım.

-Nayır nolamaz babacığım.

-Olur, kızım sen haydi Şevki ile eve git, az uzan dinlen ben seni arayacağım.

Mehmet Aluç

 


( Aşk Mı Para Mı-1- başlıklı yazı kul mehmet tarafından 20.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.