Elbette Hiç İnsan Ayağı Değmemiş Mekânlara Ulaştıran Rabbimdir…

 Rüya çeşitleri nelerdir? | Sağlık

Hayat bir rüya mıydı? Rüya mı bir hayat mıydı? Hayatı yaşayınca hayat gerçek, rüyayı yaşayınca rüya gerçek oluyordu. Anlaşılması bazen zor bazen kolay olan, gökyüzüne çevir başını sonra âlemi seyret bak ufka doğru her şeyi seyir et gerçek, az sonra uykuya dal aynı şeyleri rüyada gör gerçek, işte fark edilmiyor Rabbin güç ve kuvveti, âlem içinde âlem bunu yazan Haktan bir kalem gönüllere. Nurdan bir gönülle bakılan nurla seyredilen nurlu âlem, nursuz bakılan gönül anlaşılmayan dünya ve insan çelişkiler yumağı… Rüya âlemler içinde bir âlem ki inanılmaz olan, her karış toprağı bilinmezi gezdiren Rabbim…

 

Elbette hiç insan ayağı değmemiş mekânlara ulaştıran Rabbimdir… İnsanın hayaline sığmayan âlemler ve yaratan Rabbim… Secdeye dururken hakka ulaşan nurdan nura bürünmüş insanlara layık olmayı nasip eden Rabbim… Rabbim cümlemize nasip et inşallah… İmanın cümle kapısından girerek içinde bir daha çıkmayı nasip eyleme Rabbim, inşallah… İman gönlümüzde bir mabet içinden çıkarma Rabbim, amin…

 

Yaşamak yaşatmak(Rabbim izni ile kula varmak onun derdiyle olmak adına) derdiyle hemhal olmak görevimiz iken varmayı nasip eyle Rabbim… Gönlünde hak Rabbim aşkıyla yaşayanlarındır bu görev, önce cihanı diriltme sonra kendimizin dirilmesi için yola çıkacağız, yolda olmalıyız ve yoldayız Rabbim yardımıyla şükür. Allah ismini duymayan mekânlarda olmalıyız lakin öyle mekânlar kalmadı, lakin umursamayanların mekânına vararak umursayacak olana kadar anlatacağız hakkı, doğruyu, İslam’ı, Âlemlere Rahmet gül kokulu Resulü inşallah.

Mehmet Aluç

Görsel Alıntıdır.
( Elbette Hiç İnsan Ayağı Değmemiş Meknlara Ulaştıran Rabbimdir. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 2.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.