Rabbim Yardımınla Oradayız


DEPREM YARDIMI NASIL YAPILIR? AFAD, Kızılay ve belediyelerden deprem  bölgesine destek! Deprem sonrası yardım desteği hangi bölgelerde, saat kaça  kadar toplanıyor?

 

Beton Yığınları Altında Kalanda Baktı O Karanlık Yerden Umut Dünyasına

 

Hiçbir zaman kendi kendime öyle güzel yazmışsın ki yaprak adeta güzel kelime ve sözlerden dolayı raks ediyor diyemeyeceğim, okunmadıktan sonra yazmanın ne faydası var ki? Tabi ne kadar düşünsem de okumaya insanı sevmeye gönül vermemiş insanların arasında olmam beni ümitsizliği de düşürmediğini de söylemek isterim. Duygu ve hisler gönülde gezinmedikten sonra, her şey boş bunu da ifade edeyim en başta. Söz ve kelimeler gönülde aşkla gezinmedikten onun kokusuyla kokmadıktan sonra, akıllı olmanın da ne faydası olacak ki? Bunun farkında olmak için hayatı bu yönde yaşamadıktan sonra, hayat bize ne verebilir ki, verdiğini harap ettiğimiz müddetçe? Duygu ve hisler bizim bir parçamız gönümüzün sahilinde gezen, onlara gezinme izni vermedikten sonra ağaçtaki yaprak gibi zamanı gelmeden solmadan hemen yere düşecek ve bizi çırılçıplak bırakacaktır! Bizden olanı bizden fışkırarak tüm bedenimizi kaplayan saran aşk dolu duyguların yokluğu, ölümden daha beter bilirim, yoksa şöylemi diyeyim içimize kurtların girmesine razı olarak içten çürümeyi mi seçelim ne dersiniz? Utanma ar duygusu olmadan insan önünü nasıl görebilir ki?

 

Düşüncelerimizi içten saklayarak, adım atmak sonradan görülünce hissedince kaçmak ne ifade edebilir ki kendimi/kendimizi kandırmaktan başka? Neden saklıyoruz ki az sonra belli olacak ve halimiz tüm çıplaklığıyla ortaya çıkınca, hangi yöne kaçsak en sonunda yakalanarak pişmanlığın kızıl alevinde yanacağız! İnsanı yıkmak adına, bunca çaba kendi yıkılışımız için değil mi? Bu en sonunda böyle olmayacak mı? Cennet ve cehennem niçin var? Ölümden sonra ki hayat neden var? Kötülük adına iyi bir şey yapmaya çalışanların önüne set olmak iyiliğin hareketini durdurmaz ki.

 

 

İşte altı şubatta Türkiye’m ‘de bu yıkıcı depremle yalnız kalan bizler, çoğu enkaz altında hareketsiz umudun yanı başında iken, umudu kötü insanlar yok edebilir mi ki? Edemez tabi ki. Başkaları acı çekmese de bizler acı çekiyoruz, yaşamla ölüm arasında kıyısında koşuyoruz umuda doğru Rabbimize doğru kim engel olabilir ki, çıkarı için yollara barikat kuranlar mı? Hayır, engel olamazlar. Umut tutulmaz yakalanmaz, umut yürekte saklanılan ve her an canlı duran bir nurdan dünyadır ki, Rabbime aittir. Rabbim bakar şimdi biz onunla oradayız, evet Rabbim yardımınla oradayız, mutlak güç kudretinle dua ederek senden Nusret’inle olmayı diliyoruz. Yerin altında beton yığınları altında kalanda baktı o karanlık yerden umut dünyasına, aydınlık haliyle bize karanlıkta ışığıyla aydınlatarak yol gösteriyordu, Rabbimizin rızasına erişmek için, vesselam.

Mehmet Aluç


Görsel alıntıdır.


( Rabbim Yardımınla Oradayız... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 11.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.