Aşk Ve Mizah


Aşk Ve Mizah

 

Birbirini aşkla seven bazen de değişiklik olsun diye kavga eden iki aşığın mizah dolu kavgalarını yazalım mı?

Ayşe

-Ahmet, neden her zaman çoraplarını ortalıkta bırakıyorsun? Evde bir çorap festivali mi düzenliyorsun?

Ahmet

-Ayşe’m, bu benim sanatsal ifadem! Çorap sanatı diye bir şey duymadın mı?

Ayşe

-Sanat mı? Peki, ben de bulaşıkları yıkamayı sanat olarak görüyorum. O zaman sen de bu sanat eserine katkıda bulunabilirsin!

Ahmet

-Tamam, tamam. Ama sen de her gün aynı diziyi izlemekten vazgeçebilirsin. Artık replikleri ezberledim!

Ayşe

-Ahmet, o dizi bizim aşkımızın temsili! Her bölümde seni görüyorum.

Ahmet

-O zaman ben de çoraplarımı her yerde bırakmaya devam edeceğim, çünkü her çorapta seni kızarken o tatlı yüz ifaden, gönlümde çizerek kayıt altına alıyorum!

Ayşe (Gülerek)

Tamam, anlaştık. Ama çoraplarını toplarsan, ben de yeni bir dizi bulurum.

Ahmet

 -Anlaştık! Ama unutma, çorap sanatı asla ölmez!

Bu tür tatlı ve eğlenceli kavgalar, ilişkinin dinamiklerini canlı tutar.

 

Elif

- Ali’m, neden her zaman geç kalıyorsun? Beni bekletmekten zevk mi alıyorsun?

Ali

-Elifim, trafik vardı. Ayrıca, seni bekletmekten zevk almıyorum, seni görmek için sabırsızlanıyorum.

Elif: (Gülerek)

-Peki, bu sefer affediyorum. Ama bir dahaki sefere çiçek getirmezsen, seni affetmem!

Ali

 -Anlaştık. Sen çiçeklerden daha güzelsin, elime dikenin batar diye korkuyorum Ama sen de her seferinde aynı filmi izlemekten vazgeçebilirsin. Artık replikleri ezberledim!

Elif 

-O film bizim ilk buluşmamızın hatırası! Her izlediğimde o günü hatırlıyorum.

Ali

-O zaman ben de her geç kaldığımda seni ne kadar sevdiğimi hatırlatırım. Çünkü seni bekletmek istemem, ama seni görmek için sabırsızlanıyorum.

Elif

-(Gülerek) Tamam, anlaştık. Ama bir dahaki sefere çiçekleri unutma!

Ali

 -Unutmayacağım. Ama sen de filmi değiştirirsen, ben de geç kalmamaya çalışırım.

 

Bunlar kavga gibi olsa da ortamı yumuşatan tatlı bir dokunuşlardır, asla kırıcı olmaz.

 

Ahmet

-Ben burada şehirde kaosun ortasında kalmışım, sen evde yan gel yat Osman, on dönüm bostanım var diye keyif çatıyorsun!

Zeynep

-Ben de burada evdeki kaosla uğraşıyorum. Çamaşır makinesi bozuldu, bulaşıklar birikmiş, kedimiz de sürekli mırlıyor!

Ahmet gülümseyerek

-Senin kaosun benimkinden biraz farklı galiba. Ama tamam, seni anlıyorum. Evde de işler zor olabilir. Evet, ama seninle birlikte olunca her şey daha kolay. Şehirdeki kaosu birlikte atlatırız, evdeki işleri de birlikte hallederiz.

Zeynep: (Gülerek)

- Anlaştık. O zaman sen eve gelince bana yardım edersin. Ama ben de bana şehirdeki kaosu atlatmam için sana bir kahve yaparak destek olursun, tamam mı?

Ahmet

-Tamam, Zeynep’im. Birlikte her şeyin üstesinden geliriz!

Kapılar usulca tatlı gülüşmelerle açılıyor farkındasınız değil mi?

Dostlardan Gelenler

Sönmez kardeşim:

Ahmet -

Tamam, Zeynep’im. Birlikte her şeyin üstesinden geliriz! 

Zeynep 

- Neyin üstesinden gelirsin Ahmet.Sen neyin üstesinden geldin bu zamana kadar. Elektrik faturası üç gündür yatırılmadı. Su faturasını kimse posta kutusundan almadı. Dolabın kapağı düşmüş, aynanın camı kırık, dip boyam geldi farkında mısın? Ahmet. Kedinin maması bitti. Aysular tatile gitti. Kovada çöp birikti. Dolapta peynir beş gündür bitikti. Eeee bi zahmet ahmet üstesinden gelsen nolcak babana rahmet. Odanın lambası patlak, lavabonun taşı çatlak, kapının boyası kavlak. Eee bi zahmet Ahmet bakma öyle ablak ablak. Çocuğun donu küçüldü, banyonun sıvası döküldü, ceketinin astarı söküldü, saymaktan dilim büküldü. Ee bi zahmet Ahmet ben bütün gün bunları aklımda tutuyorum sende bişey yap Ahmeeeettt. Neriye kaçıyoon Leen Aameeett.

Mehmet Aluç


( Aşk Ve Mizah başlıklı yazı kul mehmet tarafından 7.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu